loading...
Bia2Fars
benyamin بازدید : 459 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

اس ام اس های عاشقانه فروردین ۹۲

اس ام اس های عاشقانه

 

گفتی:بگوکه همیشه میمانی..
گفتم:میمانم …
راستی یادت رفت بگویی :با تو یا با خیالت …!!؟؟؟

خود را نرنجان…
آنکه بودنت را قدر ندانست لایق حضور در فکرت هم نیست!

-----------------------------------------------------------
درد من تنهاییم نیست!
درد من این است که هر روز از خودم مى پرسم
مگر خودش مرا انتخاب نکرد؟!

-----------------------------------------------------------
این روزهاجای خالی توروباعروسکی پرمیکنم همانندتوست مرادوست ندارد احساس ندارداماهرچه هست دل شکستن رابلدنیست..

-----------------------------------------------------------

با پایان سال، شروع به خانه تکانی کردم. به خانه ی دل که رسیدم محبتت را برداشتم، نه غباری داشت و نه کهنه شده بود. 
مهرت جاودانه در دلم خواهد ماند.
-----------------------------------------------------------

وقتےهنوزعاشقشے..وقتےهنوزمونس تنهاییاته..وقتےهنوزچشمات عصرهاےدلگیرجمعه براش خیس میشه..وقتےمےفهمےزندگےبدون اون برات بےرنگه..وقتے… مجبورےفراموشش کنے…
-----------------------------------------------------------

خدایا!من صبورم اما…دلتنگی من چه میداندصبوری چیست!!!؟
اس ام اس های عاشقانه فروردین 92
باتمام وجود غمگینـــــــم!
مثه وقتی که زن نمی سازه..
مثه وقتی که دوســــــت میمیره..
مثه وقتی که تیم می بازه..!

-----------------------------------------------------------

گنجشک میخندید به اینکه چرا هر روز بی هیچ پولی برایش دانه میپاشم، من میگریستم به اینکه حتی او هم محبت مرا از سادگی ام می پنداشت!!
-----------------------------------------------------------

گاهی دلم تنگ میشود،گاهی دلم بی بهانه تنگ میشود،نمیدانم بهانه هادلگیرندیادلم بهانه گیر…..واین باربرای یادکردن ازتودلتنگی رابهانه کردم.
-----------------------------------------------------------

آدمها مثل کتابند ، برگرفته از مطالب جالب .
از روی بعضیها باید مشق نوشت .
از روی بعضیها باید جریمه نوشت .
بعضیها را باید چند بار خواند تا معنیشان رافهمید .
بعضیها را باید نخوانده کنارکذاشت !
آدمیان به لبخندی که برلبها می نشانند و به احساس خوبی که برجا می نهند، ماندگارند.
”بی شک تو یکى از ماندگارانی.
-----------------------------------------------------------

گاهی خدا پنجره ها رامی بندد و درهاراقفل می کند، زیباست که فکرکنیم شایدبیرون طوفان است و می خواهدازمامحافظت کند.
-----------------------------------------------------------

زندگــــے را اشکـے بیش نمــے دانم ، پـس بگـــذار با اشک چشمانم بنویســــم :
 
 ♥ دوستـــــت دارم . .
-----------------------------------------------------------

میان مشغله هاگم شده ام رفیق…ولی دلم برای هوایت همیشه بیکارست…مرابزرگ شدن خسته میکنداما،امیدزندگیم روزدیداراست.
-----------------------------------------------------------

نوازشم کن،
نترس! بی کسی ام واگیر ندارد…

-----------------------------------------------------------

آنقدر نبودن هایت زیاد شده اند که هر رهگذری را شبیه تو می بینم نمی دانم غریبه ها “تو” شده اند یا “تو” غریبه…

-----------------------------------------------------------

خدایــا
برای خاموشی شب های انتظارم
فقط یک “فوووت” کافیست..
خاموشم کن…
خسته ام…

-----------------------------------------------------------

رسم “خوب” ها همین است
حرف آمدنشان، شادت می کند
و ماندنشان…
با دلت چنان می کند
که هنوز نرفته…
دلتنگشان می شوی!

-----------------------------------------------------------

این روزها دلگرمی می خواهم و گرنه چیزی که زیاد است، سرگرمیست…

-----------------------------------------------------------

خیانت رامدرسه ب مایاد داد!
ازهمان زمانی ک گفت:جای خالی راپرکنید

-----------------------------------------------------------

ای کاش تیم احساسم انقدرقوی بود که هیچکس جرات بازی باآن نداشت…

-----------------------------------------------------------

باورم نیست آنکه ساده ترازآب بود آتشم زد.

-----------------------------------------------------------

چشمهاراشستم…جور دیگردیدم…بازهم سودنداشت…توهمان بودی که باید”دوست داشت”

-----------------------------------------------------------

انگـــار صبــــورتر که میشوی؛
دنیـــا”پـــرروتر”میشـــود….!!!

-----------------------------------------------------------

پیدا کردن یه مردخوب و وفادار از پیدا کردن یک مارمولک پرنده سخنگوی یهودی سرخابی نجار شاخدار ۵۵ ساله در اقیانوس آرام سخت تره

-----------------------------------------------------------

دلم میخواست یه چیزی ساخته میشد تا این آدمای چند رنگ و پست رو مثل سوسکای فاضلاب،تار و مار میکرد…

-----------------------------------------------------------

من در دنیایی زندگی میکنم که مردمش در سکوت،فریاد میزنند.در خواب،میجنگند و در خنده، میگریند…
این است اجبار احساسات متضاد…

-----------------------------------------------------------

آنقدر تلخیهای زندگی را چشیده ام که زبان احساسم بی حس شده است…

-----------------------------------------------------------

ضربان قلب امروز من برای زنده بودن نیست، برای شمردن ثانیه های پایان است…

-----------------------------------------------------------

دوتا درخت بید، یکی بید بید، یکی بید نبید، اون درختی که بید بید میون اون دوتا درختی که بید نبید، بید..!

-----------------------------------------------------------

گاهی وقتا خودمو بغل میکنمو به خودم میگم; قصه نخور دیوونه من باهاتم وکنارتم
-----------------------------------------------------------

“love make the time pass. Time makes love pass”
با عشق زمان فراموش می شود وبا زمان عشق فراموش می شود…

-----------------------------------------------------------

شاید ان لحظه که با سنگی کوچک بر سنگ مزارم میزنی که بیدارم کنی،بی خبر باشی به انتظار امدنت چشم براه و بیدارم،دوست دارم زمانی که به دیدارم میای به یاد خنده ام بخندی چرا که اگه گریان باشی چگونه با دستان زیر خاکم اشک روی گونه هایت را پاک کنم!!!

-----------------------------------------------------------

بیزارباش ازاینکه معشوقه ات اسم هرزگیهایش راآزادی،اسم نگرانی هایت راگیر…وبرای بی تفاوتیهایش اعتمادرابهانه میکند…

-----------------------------------------------------------

همه ی پل های پشت سرم را خراب کردم،از عمد…
راه اشتباه را نباید برگشت!

-----------------------------------------------------------

مثل قطاری که دودش برمیگرده;
من می رفتم, دلم برمی گشت…!
‎ ‎(حمید)
-----------------------------------------------------------

نقاشی اش خوب نبود!
اما…
خوب راهش راکشیدورفت…!

-----------------------------------------------------------

طعم سیب میدهد لب هایت ومن گناهکارترین حوای زمینم، بهشت همینجاست! در اغوش تو با لبهای ممنوعه ات !!

-----------------------------------------------------------

ای قلب بی تابم هم گریه زاری کن هم بی قراری کن وقتی قراری نیست مردم بود از سرت دور شد…
اشکم بی امان میریزد…
مهم نیست،اب روشنی است،ود
-----------------------------------------------------------

نمیدانم کدام را ازاد کنم!
دلی که میخواهد عاشق باشد یا عقلی که میخواهد ازاد باشد!

-----------------------------------------------------------

هی جوجه!
وقتی خودم بهت پرو بال میدم،شک نکن که بلدم چه شکلی پرتو بچینم…!
حواستو جمع کن!

-----------------------------------------------------------

دلم به کما رفته
تروخدا برا مردنش دست به دعا شوید…

-----------------------------------------------------------

آدمایی که رفتن،یه روز برمیگردن،ولی درست وقتی که منتظرشون نیستی…

-----------------------------------------------------------

خسته شدم بس که زخم خوردم…
تو دیگه باور کن سیرم…

-----------------------------------------------------------

عم برا خوردن زیاد دارم!!!
تو دیگه برام لقمه نگیر لطفا…
خطاب به رها خانوم
-----------------------------------------------------------

افسوس همیشه خواستن توانستن نیست گاهی خواستن داغیست که تا ابد بر دل میماند…

-----------------------------------------------------------

به دنیاگفتم باوفا کیست؟ گفت آنکس که به یادتوست نه آنکس که کنار توست.
-----------------------------------------------------------

دلت اومد که بری دردو به من هدیه کنی
دلت اومد که بری منو پر از گریه کنی
دلت اومد که منو بزاری به حال خودم
چجوری دلت اومد حالا که عاشق توأم…

-----------------------------------------------------------

“آدم”باش هوایم را داشته باش نگذار در این هوای بی کسی “حوای” “آدم” دیگری شوم

-----------------------------------------------------------

مهربانیت رابادلم پیوند زدم تاازتودوربودن رااحساس نکنم اماباز دلتنگتم!
.
-----------------------------------------------------------

مرد از زن خیلی تنهاتره!!
مرد موهاش بلند نیست که توى بى کسى کوتاهش کنه و اینجورى لج کنه با همه ى دنیا!
مرد نمیتونه وقتى دلش گرفت زنگ بزنه ب دوستش و گریه کنه و خالى بشه!
مرد نمیتونه درداشو اشک کنه!ی اخم خشن میکنه و میچسبونه ب پیشونیش!
ی وقتایی ی جاهایی ب ی کسانى باید گفت:میم مثل مرد!

-----------------------------------------------------------

برگرد و همه ى دنیا را غافلگیرکن!
من حتى با خدا هم شرط بسته ام!!

-----------------------------------------------------------

بعضى وقتا توى دعوا فقط باید نگاه کنى!!
سکوت کنى!!
فخشاشو بده و بهونه هاشو ب جون بخرى!
حرفاش ک تموم شد بغلش کنى و آروم در گوشش بگى با من نجنگ!
من دوستت دارم…

-----------------------------------------------------------

دیگر دلواپسم نباش مهربانم!
آنقدر ضعیفم کرده ای
سرما هم مرا می خورد!!!
-----------------------------------------------------------

وقتی همه چیز خوب است، میترسم…
ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده ایم!
-----------------------------------------------------------

آنقدرسیگار می کشم… تا تلخی سیگار… شیرینی لبانت را… ازخاطرم ببرد!
-----------------------------------------------------------

شاید آرام تر مى شدم…
فقط و فقط اگر مى فهمیدى، حرفهایم به همین راحتى که مى خوانى، نوشته نشده اند!!
-----------------------------------------------------------

من به (عکس تو) دست میکشم 
تو (به عکس من)دست میکشی از من
-----------------------------------------------------------

مثل تار موهایش،
این بار،
دوستت دارم هایم را،
پشت گوشش انداخت
و …
رفت!!!
-----------------------------------------------------------

بی تابم نمی شوی…بی قراری نمیکنم…فراموشیمان مبارک…
-----------------------------------------------------------
همیشه هر ۳۹ روز یک بار یاد رفیقت کن،که اگه مرده بود به چهلمش برسی

-----------------------------------------------------------

همیشه به کسی فکر کن که تو رو دوست داره،نه کسی که تو دوستش داری.

-----------------------------------------------------------

برای کسی که با میل خودش رفته
یک ثانیه دلتنگی هم حماقت محض است…

-----------------------------------------------------------

کل آدمای دنیاهم کنارت باشن همیشه دلتنگ کسی میشی که نمیتونی کنارش باشی.

-----------------------------------------------------------

جدید ترین اس ام اس ها در بیا تو فارس

-----------------------------------------------------------

به سادگی رفت نه اینکه دوستم نداشت، نه فهمید خیلی دوسش دارم.

 

ان روزها هیچ چیزمان ب هم نمیخورد،ولی حالا عجیب حالم ازت ب هم میخورد…
-----------------------------------------------------------

خودمان را پیدا کنیم هنر کردیم،نیمه ی گمشده مان پیش کش…
-----------------------------------------------------------

در جواب ابلهان انقدر خاموش ماندم ک گفتند:حرف حساب جواب ندارد…
-----------------------------------------------------------

خدایا…یا خیلی برگردون عقب یا بزن بره جلو،اینجای زندگی خیلی دلم گرفته…
-----------------------------------------------------------

اشک را دریا کنیم طوفان غم را موج ان،تلخی لبخند تو رسواگر اسرار توست،گریه کن تا میتوانی گریه درمان میکند،زخم دردی را ک پنهان در دل بیدار توست…
-----------------------------------------------------------

روزگار گر سر ب نامردی گذاشت،قید مردی را بزن نامرد باش…این رفیقان نارفیقند گفتمت هشیار باش،رفیق بی وفا را کمتر از دشمن نمیدانم،سرم قربان ان دشمن ک بویی از وفا دارد…
-----------------------------------------------------------

چقدر سخت است منتظر کسی باشی ک هیچ وقت فکر امدن نیست…
-----------------------------------------------------------

اون روزا ک دستای من پر شده بود از التماس،تو اون روزا کجا بودی ک ادعات تا ب هواست…؟
-----------------------------------------------------------

این روزهاشیرهم حاضرشده بادمش بازی کنند ولی بادلش نه!
-----------------------------------------------------------

بعضی از اس ام اس ها مثل چاقوای میمونه که تو دلت فرو رفته و دستش از تیغه
نمیتونی پاکشون کنی ، با خوندن هر بارشون نابود میشی
-----------------------------------------------------------

حکایت من حکایت کسی است:
که عاشق دریا بود اما عاشق نداشت،
دلباخته سفر بود اما همسفر نداشت،
حکایت کسیست که زجر کشید اما زجه نزد،زخم داشت ولی ناله نکرد،
نفس میکشید اما همنفس نداشت!!!
-----------------------------------------------------------

هر وقت تو زندگیت ب کسیکه دوسش داری نرسیدی،بدون اون عشق واقعییت بوده،چون فقط عشق های واقعی هستن ک ب هم نمیرسن……
-----------------------------------------------------------

بعضى دوستیاشوخى شوخى میان وجاگیر میشن توى دلت!تبدیل به یه عشق عمیق میشن…ته نشین میشن توى قلبت..؛ولى یه روزخیلى راحت تو سکوت میرن!اونجاباورش سخته،انوقته که بایدبلدباشى چطور با یه خاطره کنار بیاى!…
-----------------------------------------------------------

دیگر برای داشتنش سماجت نمیکنم،پرنده ای ک مال من نیست،قفس هم برایش بسازم،میرود…!
-----------------------------------------------------------

شانه ات را بردى..
حالا..
گریه هایم را باد،
کوچه به کوچه مى پراکند..

-----------------------------------------------------------

دیگر آغوش بازت را در smsهایت هم ندارم..

-----------------------------------------------------------

برای آدم نابینا.شیشه و الماس یکیه.اگر کسی قدرتو ندونست فکر نکن تو شیشه ای. اون کوره
-----------------------------------------------------------

واسه بلندشدن بایدخم شد،
اگرگاهی مشکلات توراخم کردبدان آغازایستادن است.
-----------------------------------------------------------

گاهی تاوان ” شیر ” بودن حبس کردن خود در قفس است ، اما شغالان درشهر آزاد میگردند و ادعای ” گرگی” میکنند…تقدیم به همه شیرصفتان
€تقدیم به هانیه وفراموشی€دانای
-----------------------------------------------------------

خاطراتت صف کشیده اند !
یکی پس از دیگری …
حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !
و من …
فرار می کنم
از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که …
خیلی دوستش دارم خیلی !

-----------------------------------------------------------

بعضی وقتاآدمایه کاری میکنن که دیگه نمیتونی دوسشون داشته باشی…ولی…عجیب دلت واسه دوست داشتنشون تنگ میشه!!

-----------------------------------------------------------

نه تو می مانی،نه من،ونه اندوه
و نه هیچیک از مردم این آبادی …
به حباب نگران لب این رود قسم
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،غصه هم خواهد رفت آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند.

-----------------------------------------------------------

درشهربودم،دیدم هرکس بدنبال چیزی میگردد،یکی بدنبال پول،یکی بدنبال چهره ای دلکش،یکی بدنبال چشمان هرزه گرد،یکی نان، یکی بدنبال اتوبوس!!
اما دریغ هیچکس دنبال خدانبود..

-----------------------------------------------------------

از هیاهوی واژه ها خسته ام،من سکوتم را از اوراق سپید آموخته ام؛
آیا سکوت روشن ترین واژه ها نیست؟
همیشه در خلوت مرگ را مجسم دیده ام؛
آیا مرگ خونسردترین واژه ها نیست؟
تاچشم گشودم از چشم زندگی افتادم.
شبی،شاید امشب!
زیر نور یک واژه خواهم نشست
نام خونسرد معشوقه ام را برحواس پنجگانه ام خال خواهم کوفت؛
و همزمان پایین آخرین برگ خاطراتم خواهم نوشت : پایان…

-----------------------------------------------------------

کاش نجابتم را بهانه رفتنت نمی کردی تا بادیدن هر هرزه ای بخودم نگویم اگر مثل این بودم او نمیرفت..

-----------------------------------------------------------

شنیده بودم که “خاک سرد است”
این روزها اما انگار،
آنقدر هوا سرد است،
که زنده زنده فراموش مى کنیم یکدیگر را..
بهونه
-----------------------------------------------------------

بیا به دور از واهمه ی زشت مردم،چون یاران کهف بخوابیم.
اینجا روزگارش بد است،
می رویم…
قرنی دگر می آییم،
شاید عشق رنگی دگر یابد…

-----------------------------------------------------------

اگر روزی داستانم را نقل کردی بگو بی کس بود اما کسی رو بی کس نکرد تنها بود اما کسی رو تنها نذاشت دل شکسته بود اما دل کسی رو نشکست کوه
غم بود ولی کسی رو غمگین نکرد و شاید بد بود ولی برای کسی بد نخواست .

-----------------------------------------------------------

یه لحظه هایی تو زندگی هست که سرجمع دو دقیقه هم نبوده اما یه عمره یادش داره ما رو داغون میکنه …

-----------------------------------------------------------

اشکی که بی دلیل بیاد،، اشک دلتنگی نیست… اشک بی کسیست…

-----------------------------------------------------------

آدما مترسک نیستن که وقتی واسه کلاغای دلتون تکراری شدن اونارو با یکی دیگه عوض کنید،..

-----------------------------------------------------------

میگفتند باران که مى بارد بوى خاک بلند مى شود..
اما اینجا باران که میزند
فقط بوى خاطره ها مى آید..

-----------------------------------------------------------

من…
هنوز غرق گذشته اى هستم
که نمى گذرد!!!

-----------------------------------------------------------

گفتم فراموشت میکنم… گفت نمی تونی… رفت… بعداز یه مدت برگشت… گفت دیدی نمی تونی؟؟ گفتم شمـــــــــا؟؟

-----------------------------------------------------------

رک بگم : “وجود” داره ولی،
“بی وجوده” همین…

-----------------------------------------------------------

هر آدمی تو زندگیش یه بی معرفت داره
که اون بی معرفت
دوست داشتنی ترین آدمای روزگاره !
بی معرفت ، به یادتم . . .
-----------------------------------------------------------

درد دارد؛
سرت به سنگی بخورد که روزی به سینه اش میزدی..
-----------------------------------------------------------

“فرهاد” بی وفای من ، هرجا میخواهی باش، آرزوی من این است که قلب “شیرین” دیگر را نشکنی…

-----------------------------------------------------------

در این زمین خاکى هم
تو آدم نشدى..
مى خواهم از حوا بودن انصراف دهم..
خدایا..
مرا به بهشت بازگردان؛
دیگر هیچ سیب عشقى، مرا وسوسه نخواهد کرد..
قول مى دهم!

-----------------------------------------------------------

نمیدانم چرا هیچ وقت جسد کسانی که میگفتند بدون تو میمیرم پیدا نشد!

-----------------------------------------------------------

خسته ام!
نه اینکه کوه کنده باشم،نه…
دل کنده ام…..

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سایت سلامتی
  • فروشگاه آنلاین
  • تاپ کرک
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • تاپ کرک
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • بهترین های وبگردی
  • دارو گیاهی
  • ساعت مچی
  • خرید اینترنتی دستگاه فر مو
  • تبادل لینک با وبلاگ
  • خرید پنکه بدون پره
  • اس ام اس جدید
  • سایت مدل لباس و آرایش
  • عکس جدید بازیگران
  • مدل لباس روز
  • مدل لباس روز
  • دانلود كلیپ جدید
  • مدل لباس جدید
  • فیلم آموزشی کتاب و جزوه درسی
  • دانلود كليپ
  • خبرگزاری نایک فوتبال
  • نمونه سوالات و جزوات درسی
  • همه چی دانلود
  • همه چی دانــــــــــــلود
  • دانلود نمونه سوال و جزوات درسی
  • گالری عكس
  • دانلود آهنگ و موزیک ویدئو روز
  • *** MASOUD VAFAEI ***
  • لر موزيكال
  • Persian Youtube 18
  • ﻝﺎﻳﺮﺳ ﻭ ﻢﻠﻴﻓ ﺩﻮﻠﻧﺍﺩ‎ Youtube
  • baranhits
  • **دبیرستانی ها1**
  • ترول دونی
  • پشت دریاها شهری است. قایقی خواهم ساخت
  • سایت تفریحی ایرانیان
  • ٠• تفريح و سرگرمي در آلاچيق 4 •٠
  • گالری عکس،جزوه،تحقیقات،پروژه
  • بهترینها با ما باشید
  • مطلب همه جوره
  • •● دانشجویان مهندسی ●•
  • سرگرمی داغ داغ+18
  • گیتانما
  • *****گیتانما*****
  • سرگرمی های با حال
  • دانلود موزیک و هرچی بخوایی
  • بهترین سایت تفریحی فارسی زبانان
  • پاتوق خنده
  • ...::: رویال دانلود . آی آر :::...
  • عاشقانه جک اس ام اس
  • نیا تو معتاد میشی میمیری!
  • ٠• تفريح و سرگرمي در آلاچيق 4 •٠
  • ایران آناهیتا
  • زیبــــــــــــــــــا چــــــت
  • فروشگاه علیرضا
  • نیمباز
  • بزن لایکو
  • ویوا شاپ
  • تبلیغات رایگان
  • تبادل لینک
  • خرید ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید عینک آفتابی
  • ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • عینک آفتابی
  • خرید ساعت مردانه
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید ساعت زنانه
  • خرید ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • MixFans
  • دانلود موزیک ویدئو
  • آموزش کسب درآمد اینترنتی
  • عینک آفتابی اصل
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی سواچ طرح rebel
  • ساعت مچی زنانه جدید
  • عینک ریبن
  • فروشگاه عینک آفتابی
  • خرید شارژ ایرانسل
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی کاسیو
  • خرید ساعت مچی
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • خرید عینک ویفری
  • عینک آفتابی
  • فروشگاه ساعت دیواری
  • خرید ساعت دیواری
  • عینک ریبن کت
  • فروشگاه عینک آفتابی
  • خرید ساعت مچی
  • وبلاگ تفریحی زنبور عسل
  • بزرگترین مرکز سرگرمی
  • قالب وبلاگ
  • بروزترین مرجع دانلود فیلم
  • دانلود آهنگ جدید
  • عاشقانه
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    کدام بخش بیشتر مورد استفاده شما قرار گرفته؟
    نظر شما در مورد قالب وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1029
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 259
  • بازدید امروز : 192
  • باردید دیروز : 973
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 8,633
  • بازدید سال : 47,756
  • بازدید کلی : 1,633,951
  • کدهای اختصاصی