loading...
Bia2Fars
benyamin بازدید : 425 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

رفتم حشره کش بخرم طرف گفت : ميخواين زود بميره ؟؟؟ گفتم : پَ نَ پَ ميخوام زجرکش بشه مزه ي انتقام رو بچشم !!! مغازه داره هم زرنگ تر از من بود و گفت : دِ نـَـه دِ لذتي که در گذشت است در انتقام نيست !!!

ادامه مطلب ...

مستند حیات وحش میدیدم ، دوستم میگه اون شیر سفیده میگن نادره ، درسته ؟
میگم پ نه پ اون قادر داداششه ، نادر رفته نون بگیره !






واسه استخدام رفتم یه شرکتی ، خانومه میگه : شما برای آگهی استخدام اومدین ؟
گفتم پَ نَ پَ اومدم بگم اصلا رو من حساب نکنین !




سوار تاکسی شدم رسیدیم سر خیابون گفتم مرسی آقا... می گه پیاده می شین؟ پ نه پ خواستم بین مسیر یه تشکر ناغافلی کرده باشم جو از سنگینی درآد!







رفتم بانک به آقاهه پشت میز میگم آقا ببخشید شما صندوق دارین؟ میگه پ ن پ هاش بکم!!!







رفتم دکتر از منشیه می پرسم دکتر هست؟ میگه بله می خوایید برید پیششون؟
پـــ نه پـــ اومدم ببینم اگه این وقت شب هنوز تو مطبند، تلاش شبانه روزیشون رو سرمشق زندگیم قرار بدم و برم!







رفتم ساعت سازی به یارو می گم ساعتم کار نمی کنه، میپرسه یعنی درستش کنم؟
پـــ نه پـــ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد بره سر کار!!!





با بابام پشت چراغ قرمز ایستادیم پسره پاکت نامه دستشه بین ماشینا راه میره بابام میگه فال می فروشه؟ گفتم پ ن پ داره کارت عروسی ننشو پخش میکنه بابام میگه د ن د شاید تبلغ باشه!!!!!





تو کلاس بودیم معلم حسابان رو تخته تمرین حل کرده بود.
یکی از بچه ها از معلم میپرسه: ببخشید اون پرانتزه؟
میگم: پ ن پ اون قدر مطلقه، بر اثر فشار دما به این شکل در اومده...





خانمه ۲۰۶ رو زده به تیر برق ، ماشین نصف شده !به افسر میگه یعنی اشتباه از من بوده ؟
افسر: پـَـــ نــه پـَـــ علت حادثه خواب آلودگیه تیر چراغ بوده !





زنگ زدم 115، میگه آمبولانس میخواین قربان؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ یه پلیس 110 میخوام, بقیش هم آدامس بدین!




با دوستم رفتیم بام تهران ... یه یارو تو بانجی جامپینگ داشت بالا پایین میرفت ...
دوستم میگه اگه این کش پاره بشه می خوره زمین داغون می شه؟
پَ نه پَ می خوره زمین هوا میره نمی دونی تا کجا میره ...





من تو اتاقم یک بخاری کوچیک دارم
صبحا بابام ساعت 5 بیدار میشه واسه نماز تا 7 که میخواد بره سرکار بیداره
سروصدا که میکنه بماند میاد بخاری منو رو شمعک میذاره
میگم بابا چرا کم میکنی صبحا
میگه اولا صبح شده
دوما بلند شو درساتو بخون
یعنی تاحالا اینجوری قانع نشده بودم
من :|
بابام Big Grin
شرکت ملی گاز Smile)
بابای صرفه جویی داریم ما !!!!!!!!!!!
[/b]



به مامانم میگم غذا آماده شده ؟ میگه میخوای بخوری ؟ میگم پ ن پ خواستم احوالش بپرسم ببینم خوبه یا نه!




زنگ زدم عکاسی نوبت بگیرم واسه عکس گرفتن، دختره گوشی رو برداشته، میگم ببخشید خانم امروز وقت خالی کی دارید؟ میگه واسه عکس گرفتن؟ پـــ ن پـــ واسه اینکه با خونواده خدمت برسیم!!! بعد میخنده میگه ۶ وقت داریم. بهش میگم قبل از ۶ هم کسی نوبت داره؟ میگه پـــ ن پــــ امروز رو کلا واسه شوهر آیندم خالی کردم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سایت سلامتی
  • فروشگاه آنلاین
  • تاپ کرک
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • تاپ کرک
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • بهترین های وبگردی
  • دارو گیاهی
  • ساعت مچی
  • خرید اینترنتی دستگاه فر مو
  • تبادل لینک با وبلاگ
  • خرید پنکه بدون پره
  • اس ام اس جدید
  • سایت مدل لباس و آرایش
  • عکس جدید بازیگران
  • مدل لباس روز
  • مدل لباس روز
  • دانلود كلیپ جدید
  • مدل لباس جدید
  • فیلم آموزشی کتاب و جزوه درسی
  • دانلود كليپ
  • خبرگزاری نایک فوتبال
  • نمونه سوالات و جزوات درسی
  • همه چی دانلود
  • همه چی دانــــــــــــلود
  • دانلود نمونه سوال و جزوات درسی
  • گالری عكس
  • دانلود آهنگ و موزیک ویدئو روز
  • *** MASOUD VAFAEI ***
  • لر موزيكال
  • Persian Youtube 18
  • ﻝﺎﻳﺮﺳ ﻭ ﻢﻠﻴﻓ ﺩﻮﻠﻧﺍﺩ‎ Youtube
  • baranhits
  • **دبیرستانی ها1**
  • ترول دونی
  • پشت دریاها شهری است. قایقی خواهم ساخت
  • سایت تفریحی ایرانیان
  • ٠• تفريح و سرگرمي در آلاچيق 4 •٠
  • گالری عکس،جزوه،تحقیقات،پروژه
  • بهترینها با ما باشید
  • مطلب همه جوره
  • •● دانشجویان مهندسی ●•
  • سرگرمی داغ داغ+18
  • گیتانما
  • *****گیتانما*****
  • سرگرمی های با حال
  • دانلود موزیک و هرچی بخوایی
  • بهترین سایت تفریحی فارسی زبانان
  • پاتوق خنده
  • ...::: رویال دانلود . آی آر :::...
  • عاشقانه جک اس ام اس
  • نیا تو معتاد میشی میمیری!
  • ٠• تفريح و سرگرمي در آلاچيق 4 •٠
  • ایران آناهیتا
  • زیبــــــــــــــــــا چــــــت
  • فروشگاه علیرضا
  • نیمباز
  • بزن لایکو
  • ویوا شاپ
  • تبلیغات رایگان
  • تبادل لینک
  • خرید ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید عینک آفتابی
  • ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • عینک آفتابی
  • خرید ساعت مردانه
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید ساعت زنانه
  • خرید ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • MixFans
  • دانلود موزیک ویدئو
  • آموزش کسب درآمد اینترنتی
  • عینک آفتابی اصل
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی سواچ طرح rebel
  • ساعت مچی زنانه جدید
  • عینک ریبن
  • فروشگاه عینک آفتابی
  • خرید شارژ ایرانسل
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی کاسیو
  • خرید ساعت مچی
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • خرید عینک ویفری
  • عینک آفتابی
  • فروشگاه ساعت دیواری
  • خرید ساعت دیواری
  • عینک ریبن کت
  • فروشگاه عینک آفتابی
  • خرید ساعت مچی
  • وبلاگ تفریحی زنبور عسل
  • بزرگترین مرکز سرگرمی
  • قالب وبلاگ
  • بروزترین مرجع دانلود فیلم
  • دانلود آهنگ جدید
  • عاشقانه
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    کدام بخش بیشتر مورد استفاده شما قرار گرفته؟
    نظر شما در مورد قالب وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1029
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 259
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 973
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 8,616
  • بازدید سال : 47,739
  • بازدید کلی : 1,633,934
  • کدهای اختصاصی