loading...
Bia2Fars
benyamin بازدید : 335 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

می خواهم تا لحظه ای چشم بر هم بگذاری

تا در کنارت بنشینم.

همه کارها که در دست دارم وا می نهم.

دلم می داند که دور از نور روی تو

ارامش و اسایشی نیست


 

در هوای آغوشت سخت خمارم

دوای دردم را می خواهم،

دستان تو

.

.

.

کاش میشد بی آنکه کسی بداند یکی به روزهای هفته اضافه کنیم

برای باهم بودن

.

.

.

دیدی گاهی اوقات بعداز یه روزکامل که باعشقت گفتی وخندیدی وخوش گذروندی

 شب توی رختخواب خاطرات اون روزر و مرور میکنی و لبخند میزنی؟

حرفایی که بهش زدی،

وقتی که دستتو میگیره وباعشق توچشات نگاه میکنه وصدات میکنه دردونه ی قلبم؟

بعد یهو پیش خودت فکرمیکنی خدایااگه یه روزبره؟

یابدتراگه بلایی سرش بیاد؟

یه دفه ای به خودت میای میبینی بالشت خیسه خیسه ازاشک،

اینا قشنگ ترین اشکای دنیان،اشک های عاشقی

.

.

.

دیگر از خدا نمیخواهم ک مرا ب تو برساند

آری

این خواسته بزرگیست از کسی ک خود تنهاست….

.

.

.

عاشق که شدی سمج باش

 آنقدر رسوا بازی در بیار تا خدا خودش پا درمیانی کند

.

.

.

کنارت چقد حال من بهتره / ازون حالی که این روزا میشه داشت….

اگه دنیا هرچی که داشتم گرفت/ ولی دستتو توی دستم گذاشت..

.

.

.

تا وقتی هستی توی این خونه …. منو هیچ چیزی ، نمیترسونه

هوامو داری ، من هرجا باشم …… یه لحظه حتی نذار تنها شم

.

.

.

آنقدر عزیزی که وقتی در بهار قدم میزنی،

 برگ درختان برای بوسیدن جای پایت انتظار پاییز را می کشند

.

.

.

ای تنها دلیل زیستن…. دوستت دارم!

.

.

.

بیا کلاغ پر بازی کنیم، کی پر؟

 روز بی تو بودن پر، دوست داشتن غیر تو پر، عشق جز تو پر، اصلا همه چی پر،

 فقط تو نپر

.

.

.

موهایت را ببند

بگذار جهان دوباره آرام بگیرد

.

.

.

قند لبانت؛ نمک گیرم کرد!

نمیدانم فشارم بالاست یا قندم؟!؟!

.

.

.

تنها گفت :دوستت دارم

هر چه گشتم مثل تو پیدا نشد

گفتم :خوب گشتی؟

گفت :آره

گفتم :اگر دوستم داشتی نمی گشتی

.

.

.

ادم بشو نیستم بالبخندت خر میشوم بادوریت سگ میشوم

.

.

.

خیلی دوست دارم ،

عشقمان بسیار عمیق مثل یک اقیانوس

به بلندی ستاره ها و به بی نظیری آسمان . . .

.

.

.

و چه زیباست عشق

با تمام ناکامی هایش

.

.

.

کوچه را دیدی،

به وقت شب چه تنها میشود؟

بی تو

از آن کوچه هم تنهاترم

.

.

.

وقتی میخواهی بگویی که مرا دوست داری

جمله بندی های ناقصت را دوست دارم!

.

.

.

چایت را تلخ نخور! یک بار نگاهم کن…. قند دلم را برایت آب میکنم

.

.

.

آخر یه روز می بوسمت اون وقته که برم جهنم

اون وقت توام بخاطر اینکه بوسیدمت میای جهنم

منم هرروزدورازچشم خدامی بوسمت

اون وقته که چه بهشتی میشه جهنم!

.

.

.

دیگر بهانه ات را نمیگیرم

خیالت همه جا با من است

و زندگی زیباست

فقط از اینکه دیگران دیوانه صدایم میکنند

کمی آزرده ام

.

.

.

میدونی چرا ستاره ها به هم چشمک مى زنن؟!

چون میخوان بگن تو اوج سکوت و فاصله هم میشه همدیگرو دوست داشت

.

.

.

یادکردن دوست “جرم” نیست، تو یاد کن… اگر”محکوم” شدی “حبس” با من…!

.

.

.

این سه نقطه را برای تو گذاشته ام

همیشه اینها نشانه ی سانسور نیست

هزار حرف و تصویر و خاطره در آن خوابیده

مثل من که وقتی نگاهت می کنم

سه کلمه بیشتر نمی بینم

تو

من

و عشق!

.

.

.

دل من عاطفه رامی فهمد

بخودم می بالم، باکسی سبزتر از عشق رفاقت دارم

.

.

.

تو حیاط دبیرستان یکی یقه پیرهنم رو گرفت!

فهمیده بود از خواهرش خوشم میاد

بچه ها فریاد میکشیدند…. قورتش بده

اون هی مشت میزد و من فقط و فقط دفاع میکردم

فرداش خواهرش بهم گفت :حداقل توام یه مشت میزدی

روم نشد بهش بگم

آخه چشماش شبیه تو بود!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سایت سلامتی
  • فروشگاه آنلاین
  • تاپ کرک
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • تاپ کرک
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • بهترین های وبگردی
  • دارو گیاهی
  • ساعت مچی
  • خرید اینترنتی دستگاه فر مو
  • تبادل لینک با وبلاگ
  • خرید پنکه بدون پره
  • اس ام اس جدید
  • سایت مدل لباس و آرایش
  • عکس جدید بازیگران
  • مدل لباس روز
  • مدل لباس روز
  • دانلود كلیپ جدید
  • مدل لباس جدید
  • فیلم آموزشی کتاب و جزوه درسی
  • دانلود كليپ
  • خبرگزاری نایک فوتبال
  • نمونه سوالات و جزوات درسی
  • همه چی دانلود
  • همه چی دانــــــــــــلود
  • دانلود نمونه سوال و جزوات درسی
  • گالری عكس
  • دانلود آهنگ و موزیک ویدئو روز
  • *** MASOUD VAFAEI ***
  • لر موزيكال
  • Persian Youtube 18
  • ﻝﺎﻳﺮﺳ ﻭ ﻢﻠﻴﻓ ﺩﻮﻠﻧﺍﺩ‎ Youtube
  • baranhits
  • **دبیرستانی ها1**
  • ترول دونی
  • پشت دریاها شهری است. قایقی خواهم ساخت
  • سایت تفریحی ایرانیان
  • ٠• تفريح و سرگرمي در آلاچيق 4 •٠
  • گالری عکس،جزوه،تحقیقات،پروژه
  • بهترینها با ما باشید
  • مطلب همه جوره
  • •● دانشجویان مهندسی ●•
  • سرگرمی داغ داغ+18
  • گیتانما
  • *****گیتانما*****
  • سرگرمی های با حال
  • دانلود موزیک و هرچی بخوایی
  • بهترین سایت تفریحی فارسی زبانان
  • پاتوق خنده
  • ...::: رویال دانلود . آی آر :::...
  • عاشقانه جک اس ام اس
  • نیا تو معتاد میشی میمیری!
  • ٠• تفريح و سرگرمي در آلاچيق 4 •٠
  • ایران آناهیتا
  • زیبــــــــــــــــــا چــــــت
  • فروشگاه علیرضا
  • نیمباز
  • بزن لایکو
  • ویوا شاپ
  • تبلیغات رایگان
  • تبادل لینک
  • خرید ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید عینک آفتابی
  • ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • عینک آفتابی
  • خرید ساعت مردانه
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید ساعت زنانه
  • خرید ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • MixFans
  • دانلود موزیک ویدئو
  • آموزش کسب درآمد اینترنتی
  • عینک آفتابی اصل
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی سواچ طرح rebel
  • ساعت مچی زنانه جدید
  • عینک ریبن
  • فروشگاه عینک آفتابی
  • خرید شارژ ایرانسل
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی کاسیو
  • خرید ساعت مچی
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • خرید عینک ویفری
  • عینک آفتابی
  • فروشگاه ساعت دیواری
  • خرید ساعت دیواری
  • عینک ریبن کت
  • فروشگاه عینک آفتابی
  • خرید ساعت مچی
  • وبلاگ تفریحی زنبور عسل
  • بزرگترین مرکز سرگرمی
  • قالب وبلاگ
  • بروزترین مرجع دانلود فیلم
  • دانلود آهنگ جدید
  • عاشقانه
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    کدام بخش بیشتر مورد استفاده شما قرار گرفته؟
    نظر شما در مورد قالب وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1029
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 259
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 973
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 8,584
  • بازدید سال : 47,707
  • بازدید کلی : 1,633,902
  • کدهای اختصاصی