loading...
Bia2Fars
benyamin بازدید : 361 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

::
::

گاهى…
آنکس ک میخنددومیخنداند…
میخواهدحواست راازچشمان گریانش پرت کند…

 

::

::

من عاشق مزاحم هستم!!!
آخر گمان میکنم تویی!
درخاطرت هست روزی تو هم مزاحم بودی؟

::
::

لعنت به خیابان هایی که فروختن “مواد” درآن آزاد است اماگرفتن “دستان” کسی که دوستش داری درآن جرم است!!!

::
::

زندگى:
کلاهت رابه هوابیانداز…
که من دیگرجان بازى کردن ندارم.
توبردى…
::
::

جا سیگاری ام را گم کرده ام…! تو ندیدیش؟ خودش مهم نیست، زیرش غمهایم را قایم کرده بودم….!

::
::

گور پدر آن سلامتی که سیگار را مضر میداند، سیگار من نگران حال من است…

::
::

گاهى…
آنکس ک میخنددومیخنداند…
میخواهدحواست راازچشمان گریانش پرت کند…

::
::

آمدنت را دوست دارم
برعکس نفسم!
::
::

هربارک خواستم فراموشت کنم ماندنى ترشدى!
::
::
امروزآینه
حزن چهره ام راتاب نیاورد
شکست
ومن ماندم وهزارتکه تنهایی…
::
::
زلال باش…
فرقى نمیکند گودال کوچک آبى باشى یادریایى بى کران…
::
::
ازنسل سوختهء ما که گذشت!
نسل پدرسوختهء بعدازما چه خواهدکرد!
“ب افتخارخودم وهمه دهه شصتیا”
::
::
ستاره هاهیچ وقت ازیادآسمان نمیروند. بگذارقلب من آسمان باشدویادتوستاره.
::
::
ب سیگارش پک محکمى زد و بعد زیر پا لهش کرد…
رو به همکارش کرد و گفت: دستاش انگار خواهش زندگى داشت!!
صداش کردن؛ رفت نفر بعدیو بشوره…!
::
::

دیدگانت ازهمیشه شادتر…
شهرقلبت زنده وآبادتر…
غصه هایت دم ب دم ای مهربان… در گذرگاه زمان بربادتر…

::
::

خدایا:
این دلتنگی ما راهیچ بارانی آرام نمیکند!
فکری بکن اشک ماطعنه میزدب باران رحمتت!!!…

::
::

بعضی آدمامیدونن ک رفتنشون داغونت میکنه ب خاطرهمین تایه چیزی میشه تهدیدبه رفتن میکنن

::
::

خدایا چیزی بهتر از بهشت داری؟
واسه مادرم میخوام مادرم

::
::
بگویید نیاید. دیگر همه گریه هام به خنده تبدیل شده اند. چه روزهایی را دارم سپری میکنم…!!

::
::
عاشقان را بگذارید بنالند همه،
مصلحت نیست که این زمزمه خاموش شود…

::
::

ای چشم من گریان مباش ” اینگونه اشک افشان مباش ” حیران و سرگردان مباش*
در گردش گیتی رسد روزی به پایان هر غمی ” دست نگار ما داغ دل را گذارد مرحمی

::
::
خدایا…
مارا ببخش به خاطر همه درهایی که زدیم، و هیچ کدام خانه تو نبود

::
::

انشااله روزی بیاد که همه اسامون که به راد اس ام اس میفرستیم همه ازسرخوشی باشه.خدا نسل همه نامردارو از
رو زمین برداره.
::
::

جنین آرزوهایم زیر مشتهای ظالمانه ی،غرورت سقط شد…نترس!! دیگر از تو باردار نمیشوم…!غرورت نازایم کرد…! ”

::
::
وحشی ترین گلها هم به عظمت باران تعظیم میکنند.تو آن باران قابل تعظیمی…
::
::
بعضی وقت ها دلم میخواد،محکم بایستم و بگم:نه!!…..قاطی دنیا نمیشم…
::
::
حافظه ی آدم های غمگین قوی است!! میدانند کجا و کدام خیابان، آن روز مردند!!
::
::
بفهم لعنتی…..!یکبار هم بفهم!! این اسمش قلب است….همان که در دستت بازیش میدهی!عروسکت را میگویم!!
اسمش قلب است…..می تپید قبل از تو! رنگ داشت!امید داشت…..!!! تو سردش کردی…سنگش کردی….تنگش
کردی….دیگر نفس ندارم!!! پس بده…..من قلبم را میخواهم…!

::
::

عشق مثل آبه میتونی تودستات قایمش کنی ولی یه روزدستاتوبازمیکنی میبینی همش چکیده بدون اینکه بفهمی
دستت پرازخاطره هس

::
::
دیگر تقدیر را برای نیامدنت بهانه نکن!!! مرد باش….و بگو نخواستی و نیامدی…!

::

::

میترسم از ادمهایی که عاشق نمیشوند..
اما راه عاشق کردن دیگران را خوب بلدند…

::
::

عذاب یعنی عشقت بشینه کنارت و از خاطرات عشقش بگه
::
::

دختری پشت یک۱۰۰۰تومانی نوشته بود: پدرمعتادم برای همین پولی که پیش توست یک شب مرا به دست صاحب
خانمان سپرد. خدایاچقدرمیگیری که بگذاری شب اول قبر، قبل ازاینکه توازم سؤال کنی،من ازت بپرسم.چرا؟؟
::
::

شب که مى شود…
شروع مى شود
اى کاش هاى من…!!!
::
::

گریه ام میگیرد ازدل تنگ وتنهایم، ازنگاه مانده درباران،ازسکوت من وشبهایم،گریه ام میگیرد،اما من هنوزشادم ک دراین
ثانیه های پردرد..عشق خدا مانده دریادم…
::
::
هر تنی می تونه لذت بخش باشه… ولی هر شونه ای نمی تونه آرامش بخش باشه..

::
::

مهمترین درسی ک از زندگی آموختم:
“هیچکس شبیه حرفهایش نیست”

::
::
حضورنشانه بودن نیست’گاه غایبى خاطره اش هزاران آینه را به تصویر میکشد!

::
::
“شما” گرچه واژه محترمانه ایست…
ولی… “تو” شدن لیاقت می خواهد…

::
::
یادمان باشد زود دلبسته چیزی نشویم، چون دل کندن آسان نیست..
::
::
هزارآرزوی بشر درمقابل یک تقدیرالهی محکوم ب فناست،آرزو دارم خداوندبهترین وقشنگترین تقدیرها را برایت رقم
بزند..
::
::

چرخ گردون چه بخنددچه نخنددتوبخند/مشکلی گرتو را،راه ببنددتوبخند/غصه هافانی وباقی،همه زنجیر به هم/گر دلت
ازستم و غصه برنجد تو بخند…

::
::
ازنسیم پرسیدم عشق چیست؟گفت ازمن خنک تراست..ازاقیانوس پرسیدم عشق چیست؟گفت ازمن
وسیعتراست..ازعشق پرسیدم چیستی؟گفت ای رفیق،نگاهی بیش نیستم..
::
::
در این زمانه ک عصا از کور میزدند، من ساده محبت جستجو کردم.
::
::

او را آرزو نخواهم کرد،هیچوقت،او را زمانی می پذیرم ک با دل خود بیاید نه با دعای من
::
::

دل ب عشق دلبرنامهربان بستن خطاست/هر ک قدر دل نداند،دل ب او بستن خطاست
::
::
دل های پاک خطا نمیکنند، سادگی میکنند،و امروز سادگی پاکترین خطای دنیاست…
::
::

خدا نکنه عاشق کسی بشی که عاشق کس دیگس
خدا نکنه بهت بگه دوستت دارم ولی تو دلش چیز دیگه باشه
خدا نکنه عشقت بهت اس بده و بگه : برام مهم نبودی واسه همین رفتم با عشقم
خدا نکنه عشقت بهت بگه الان تو دانشگاهم ، در صورتی که بری تو ساعت و ببینی کلاسها تشکیل نشده و بعدا
بفهمی عشقت با عشقش بوده
::
::
همیشه تنهاییرو کسی بهت هدیه میده ک روزی با اطمینان میگفت هیچوقت تنهات نمیزارم…

::
::
نیستى که بریزمت
روى عمیق ترین زخمم!
نیستى که نمیرم
نیستى!
از این همه زخم هاى خالى نه
از اینهمه که نیستى
مردم…!!!

::
::

دریغ…
بین من و تو
به اندازه یک خدا
فاصله هست…!

::
::

با مرور تو
هیچ چیز عوض نمى شود
تنها
تو را از بر مى شوم…!!!
::
::
به تو حسادت مى کنم
وقتى اینقدر دوستت دارم…!!!

::
::
هرجادلت شکست خودت شکسته ها روجمع کن تاهرکسی منت دست زخمیشو سرت نزاره
::
::
برای امشب کافیست!
همین یک پیاله شراب
همین یک پاکت سیگار
همین یک بسته قرص
کافیست برای امشب
امشب خواب خواهم رفت!
::
::

مادر
واژه ای غریب با من
عشقی ثابت نشده بمن
و انسانی همیشه دور از من
روزش مبارک فقط امیدوارم!
::
::
هیچ ندارم
با همه ی داشته هایم
من قلب تورو ندارم
در قلبت جا ندارم
من هیچ ندارم
::
::
این بغض لعنتی…
چ خوب!
پدرم رو در می آورد
شاید از قبر!!!
::
::
هی…
من!
کجایی ببینی؟
یکی دیگه با لباس عروس پیش یارته

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سایت سلامتی
  • فروشگاه آنلاین
  • تاپ کرک
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • تاپ کرک
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • بهترین های وبگردی
  • دارو گیاهی
  • ساعت مچی
  • خرید اینترنتی دستگاه فر مو
  • تبادل لینک با وبلاگ
  • خرید پنکه بدون پره
  • اس ام اس جدید
  • سایت مدل لباس و آرایش
  • عکس جدید بازیگران
  • مدل لباس روز
  • مدل لباس روز
  • دانلود كلیپ جدید
  • مدل لباس جدید
  • فیلم آموزشی کتاب و جزوه درسی
  • دانلود كليپ
  • خبرگزاری نایک فوتبال
  • نمونه سوالات و جزوات درسی
  • همه چی دانلود
  • همه چی دانــــــــــــلود
  • دانلود نمونه سوال و جزوات درسی
  • گالری عكس
  • دانلود آهنگ و موزیک ویدئو روز
  • *** MASOUD VAFAEI ***
  • لر موزيكال
  • Persian Youtube 18
  • ﻝﺎﻳﺮﺳ ﻭ ﻢﻠﻴﻓ ﺩﻮﻠﻧﺍﺩ‎ Youtube
  • baranhits
  • **دبیرستانی ها1**
  • ترول دونی
  • پشت دریاها شهری است. قایقی خواهم ساخت
  • سایت تفریحی ایرانیان
  • ٠• تفريح و سرگرمي در آلاچيق 4 •٠
  • گالری عکس،جزوه،تحقیقات،پروژه
  • بهترینها با ما باشید
  • مطلب همه جوره
  • •● دانشجویان مهندسی ●•
  • سرگرمی داغ داغ+18
  • گیتانما
  • *****گیتانما*****
  • سرگرمی های با حال
  • دانلود موزیک و هرچی بخوایی
  • بهترین سایت تفریحی فارسی زبانان
  • پاتوق خنده
  • ...::: رویال دانلود . آی آر :::...
  • عاشقانه جک اس ام اس
  • نیا تو معتاد میشی میمیری!
  • ٠• تفريح و سرگرمي در آلاچيق 4 •٠
  • ایران آناهیتا
  • زیبــــــــــــــــــا چــــــت
  • فروشگاه علیرضا
  • نیمباز
  • بزن لایکو
  • ویوا شاپ
  • تبلیغات رایگان
  • تبادل لینک
  • خرید ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید عینک آفتابی
  • ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • عینک آفتابی
  • خرید ساعت مردانه
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید ساعت زنانه
  • خرید ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • MixFans
  • دانلود موزیک ویدئو
  • آموزش کسب درآمد اینترنتی
  • عینک آفتابی اصل
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی سواچ طرح rebel
  • ساعت مچی زنانه جدید
  • عینک ریبن
  • فروشگاه عینک آفتابی
  • خرید شارژ ایرانسل
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی کاسیو
  • خرید ساعت مچی
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • خرید عینک ویفری
  • عینک آفتابی
  • فروشگاه ساعت دیواری
  • خرید ساعت دیواری
  • عینک ریبن کت
  • فروشگاه عینک آفتابی
  • خرید ساعت مچی
  • وبلاگ تفریحی زنبور عسل
  • بزرگترین مرکز سرگرمی
  • قالب وبلاگ
  • بروزترین مرجع دانلود فیلم
  • دانلود آهنگ جدید
  • عاشقانه
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    کدام بخش بیشتر مورد استفاده شما قرار گرفته؟
    نظر شما در مورد قالب وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1029
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 259
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 973
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 8,614
  • بازدید سال : 47,737
  • بازدید کلی : 1,633,932
  • کدهای اختصاصی