loading...
Bia2Fars
benyamin بازدید : 991 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

حرفهایم…
دلخوریهایم…
وتمام اشکهای من…
بماند برای بعد
تنها به من بگو
با او چگونه میگذرد که بامن نمیگذشت

::
::

بازار سنگ ها کجاست؟
به دنبال سنگی کمیاب هستم
آیا سنگ صبور هم میفروشند
::
::

از اون روز
از اونجا
از تو ب بعد
دیگه هیچ چیز مثل قبل نشد ک نشد…
::
::

امشب یهو دلم کودتا کرد
تورو میخواست
سرم رو کردم زیر بالشت
آروم ب دلم گفتم
خفه شو…
دوره دموکراسی گذشته
میزنم لهت میکنم…
::
::

اگه میخوای حال کسی رو بفهمی
ازش نپرس…
دروغ میگه
هدفونشو درار ببین چی گوش میده
::
::

من تصوراتم از تو با “کاش” گره خورده
اما تو توقعاتت از من با “باید”!!
::
::
آخه من نفهمیدم بالاخره..
معبود من،تو ک میگی هراتفاق خوبو بدی ک براتون می افته، حکمت داره..امیرم اتفاق خوبم بود یابد؟؟؟
حکمتی ک میگی کو؟؟؟
::
::
نمی خوام برگ درختت باشم که هر پاییز ازت جداشم، می خوام ریشه ات بشم که وقتی نیستی منم نباشم
::
::
پی_ حسه همون روزام
پی_ احساس آرامش
همون حسی ک این روزا
ب حد مرگ می خوامش
دلم میخواد عاشق شم
آخه فکرت شده دنیام
اگه عاشق شدن درده
من این دردو ازت میخوام
::
::
دلم برایت تنگ شده
میخواهم آنقدر اشک بریزم
تا غبار فاصله از قلبم تمیز شود
ولی میترسم…
این شهر،”ونیز”شود…
::
::
زمانی”من وتو”بودیم و دیگران در کنارمان..
حال”من وتو”هستیم و دیگران بینمان..
::
::
کاش باز معلمی بودو انشایی میخواست..
روزگار خود را چگونه می گذرانید؟
تا چند خط برایش درد و دل کنم..
::
::
کاش میشد
آدم..گاهی
ب اندازه نیاز بمیرد..
بعد بلند شود
آهسته آهسته
خاک هایش را بتکاند
گردهایش بماند
اگر دلش خواست
برگردد ب زندگی
دلش نخواست
بخوابد تا ابد…
::
::
هرکه ب من میرسد
بوی قفس میدهد
جز تو ک
پر میدهی
تا بپرانی مرا…
::
::
دلشوره تمام لحظاتی را دارم ک دل تنگ میشود دلت..
و دستهایم دیگر کنار نمیزند دلواپسی ات را..
::
::
ای کاش نبودنت راهم با خودت برده بودی..
::
::
بعضیا قبل از خواب،رویاشونو مرور میکنن..
بعضیا برنامه های فرداشونو
ولی من دعا میکنم خواب زودتر از اشک بیاد سراغم..
::
::
دردناک است دوست بداری و گمان کنی دوستت دارند
حال آنکه او یگانه هستی تو باشدو تو یکی از هزاران لذت او..
::
::
خدارا شکر دیگر هیچ گاه گرسنه نیستم!
ب یمن وجودت هرروز سه وعده غم میخورم..
::
::
همیشه ک باشی خسته میشوند مردمانی ک اگر نباشی میگویند بی معرفتی..
::
::
وقتی مرا در آغوش میگرفت چشمانش را میبست..
نمیدانم از احساس زیادش بود یا خود را در آغوش دیگری تصور میکرد..
::
::
چه فرقی میکند عاشق تو باشم یا رنگین کمان؟
وقتی هردو هفت خطید..
::
::
چه سخت است
بعد از سالها جست وجو
نیمه ی گمشده ات را کامل ببینی…
::
::
گاهى شایدلازم باشدازیادببریم یادهمهءآنهایى راکه بانبودنشان… بودنمان را به بازى گرفتند…
::
::
عده اى مث قرص جوشانند…درلیوان آب ک بیاندازیشان طورى غلیان کرده وکف میکنندک سرمیروند…اماکافیست کمى صبرکنى بعدمیبینى
ک ازنصف لیوان هم کمترند!!!
::
::
وقتى ارزش هاعوض میشوند؛عوضى هاباارزش میشوند…!
::
::
باران ک میبارد راه میوفتم بدون چتر .. دلم برایت تنگ تر میشود من بغض میکنم آسمان گریه.
::
::
هروقت بین تاانتخاب مرددبودى شیریاخط بنداز؛
مهم نیس شیربیفته یاخط مهم اینه ک اون لحظه اى ک سکه داره روهوامیچرخه دفعه بفهمى دلت بیشترمیخوادشیربیفته یاخط…
::
::
هى فلانى!زمان است که وفادارى تورا ثابت میکندنه زبان…
::
::
کوک میکنم چشمانم راروی آمدنت! تونمی آیی… ومن برای همیشه خواب میمانم
::
::
به ” او ” بگویید نگران شبهایم نباشد ! سکوتم ، قرصهایم ، لرزش دستانم و ” پاکت سیگارم ” همه هستند ! ” تنها نیستم ” . . .
::
::
آنقدر که اورا دوست داشتم?اگر خدا را دوست میداشتم، در آن دنیا نیمی از بهشت به نامم بود…
::
::
ازمن جداشدوگفت:کارخداست،مانده ام مگرخدای اوخدای من هم نبود.
::
::
کفشهای آخرین دیدارمان رابرق می اندازم اما… چقدر برای پاهایم کوچکند!
::
::
کنارم گذاشت که تلخم کند…?شرابی شدم ناب… حالا خماری ام را میکشد…
::
::
دوره ای شده که حاضرم جای ”پَـــــــت” باشم اما یه دوست واقعی مثل ”مَـــــت”داشته باشم!!
::
::
اندیشه میکنم نه به شبها به روز هم… باور نمیکند کسی باور نمیکنی توام که حتی هنوز هم…

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سایت سلامتی
  • فروشگاه آنلاین
  • تاپ کرک
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • تاپ کرک
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • بهترین های وبگردی
  • دارو گیاهی
  • ساعت مچی
  • خرید اینترنتی دستگاه فر مو
  • تبادل لینک با وبلاگ
  • خرید پنکه بدون پره
  • اس ام اس جدید
  • سایت مدل لباس و آرایش
  • عکس جدید بازیگران
  • مدل لباس روز
  • مدل لباس روز
  • دانلود كلیپ جدید
  • مدل لباس جدید
  • فیلم آموزشی کتاب و جزوه درسی
  • دانلود كليپ
  • خبرگزاری نایک فوتبال
  • نمونه سوالات و جزوات درسی
  • همه چی دانلود
  • همه چی دانــــــــــــلود
  • دانلود نمونه سوال و جزوات درسی
  • گالری عكس
  • دانلود آهنگ و موزیک ویدئو روز
  • *** MASOUD VAFAEI ***
  • لر موزيكال
  • Persian Youtube 18
  • ﻝﺎﻳﺮﺳ ﻭ ﻢﻠﻴﻓ ﺩﻮﻠﻧﺍﺩ‎ Youtube
  • baranhits
  • **دبیرستانی ها1**
  • ترول دونی
  • پشت دریاها شهری است. قایقی خواهم ساخت
  • سایت تفریحی ایرانیان
  • ٠• تفريح و سرگرمي در آلاچيق 4 •٠
  • گالری عکس،جزوه،تحقیقات،پروژه
  • بهترینها با ما باشید
  • مطلب همه جوره
  • •● دانشجویان مهندسی ●•
  • سرگرمی داغ داغ+18
  • گیتانما
  • *****گیتانما*****
  • سرگرمی های با حال
  • دانلود موزیک و هرچی بخوایی
  • بهترین سایت تفریحی فارسی زبانان
  • پاتوق خنده
  • ...::: رویال دانلود . آی آر :::...
  • عاشقانه جک اس ام اس
  • نیا تو معتاد میشی میمیری!
  • ٠• تفريح و سرگرمي در آلاچيق 4 •٠
  • ایران آناهیتا
  • زیبــــــــــــــــــا چــــــت
  • فروشگاه علیرضا
  • نیمباز
  • بزن لایکو
  • ویوا شاپ
  • تبلیغات رایگان
  • تبادل لینک
  • خرید ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید عینک آفتابی
  • ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • عینک آفتابی
  • خرید ساعت مردانه
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید ساعت زنانه
  • خرید ساعت مچی
  • خرید عینک آفتابی
  • MixFans
  • دانلود موزیک ویدئو
  • آموزش کسب درآمد اینترنتی
  • عینک آفتابی اصل
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی سواچ طرح rebel
  • ساعت مچی زنانه جدید
  • عینک ریبن
  • فروشگاه عینک آفتابی
  • خرید شارژ ایرانسل
  • ساعت مچی
  • ساعت مچی کاسیو
  • خرید ساعت مچی
  • سایت تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • خرید عینک ویفری
  • عینک آفتابی
  • فروشگاه ساعت دیواری
  • خرید ساعت دیواری
  • عینک ریبن کت
  • فروشگاه عینک آفتابی
  • خرید ساعت مچی
  • وبلاگ تفریحی زنبور عسل
  • بزرگترین مرکز سرگرمی
  • قالب وبلاگ
  • بروزترین مرجع دانلود فیلم
  • دانلود آهنگ جدید
  • عاشقانه
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    کدام بخش بیشتر مورد استفاده شما قرار گرفته؟
    نظر شما در مورد قالب وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1029
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 104
  • آی پی امروز : 304
  • آی پی دیروز : 695
  • بازدید امروز : 386
  • باردید دیروز : 853
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,239
  • بازدید ماه : 1,239
  • بازدید سال : 84,355
  • بازدید کلی : 1,670,550
  • کدهای اختصاصی